Aangepaste dienstverlening
Op deze pagina vindt u de aangepaste dienstverlening van de gemeente Aalsmeer in verband met de maatregelen rondom het coronavirus. De gemeente Aalsmeer is digitaal en telefonisch bereikbaar. Voor uw bezoek aan het raadhuis is het nog steeds nodig om een afspraak te maken.
Maak een afspraak
U bent welkom op het raadhuis met een afspraak.
- Voor het aanvragen of ophalen van documenten kunt u digitaal een afspraak maken.
- Voor andere afspraken kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer (0297) 38 75 75.
- Regel dringende zaken zoveel mogelijk digitaal. Als dat om wat voor reden niet kan, overleg dan telefonisch met één van de medewerkers. De gemeente probeert dan samen met u tot een passende oplossing te komen.
Uw afspraak op het raadhuis
Heeft u een afspraak op het raadhuis? Om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen, zijn er de volgende regels:
- Kom met een afspraak naar het raadhuis.
- U heeft geen coronatoegangsbewijs nodig.
- Bij klachten: blijf thuis en laat u testen bij de GGD.
- Het advies is om uw handen bij binnenkomst te ontsmetten met de aanwezige desinfectiegel.
- Bent u te laat? Dan wordt u niet meer geholpen. U moet dan een nieuwe afspraak maken.
Sociaal Loket
Voor vragen over zorg, welzijn, inkomensondersteuning en jeugdhulp kunt u terecht bij het Sociaal Loket.
Het loket is bereikbaar via:
het telefoonnummer (0297) 38 75 75
per e-mail via sociaalloket@aalsmeer.nl
Wilt u in uw e-mail uw telefoonnummer vermelden? Dan kan de gemeente Aalsmeer u sneller van dienst zijn. De wachttijd bij de telefoon is langer dan gebruikelijk. De gemeente vraagt uw begrip hiervoor.
In verband met het coronavirus zijn een aantal zaken aangepast bij Inkomensvoorzieningen. Bekijk de gewijzigde dienstverlening bij Inkomensvoorzieningen.
Aangepaste openingstijden
Tijdens en rondom de feestdagen en op sommige andere dagen zijn de openingstijden van de gemeente Aalsmeer aangepast. Op de pagina aangepaste openingstijden vindt u een overzicht.