Online een afspraak maken
Maak online een afspraak voor het aanvragen of ophalen van documenten zoals een identiteitsbewijs of rijbewijs.
Maak direct online een afspraak. U kunt meerdere afspraken combineren en inplannen.
Maak nu direct een afspraak voor het aanvragen of ophalen van uw documenten.
Een afspraak maken
paspoort | tweede paspoort of zakenpaspoort |
identiteitskaart | vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort |
rijbewijs | bewijs van in leven zijn of attestatie de vita |
paspoort of identiteitskaart vermist | handtekening laten legaliseren |
rijbewijs vermist | verklaring omtrent het gedrag (VOG) |
uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) | garantverklaring (bij bezoek uit het buitenland) |
Lees de afspraakbevestiging goed door
In vier stappen maakt u online een afspraak. Bij stap vier bevestigt u de afspraak. Pas als u dit gedaan heeft, wordt de afspraak ingepland en ontvangt u een afspraakbevestiging per e-mail.
In de afspraakbevestiging staat vermeld wat u voor uw afspraak moet meenemen, hoeveel het kost en hoelang het duurt voor u het document ontvangt.
Telefonisch een afspraak maken
U kunt ook telefonisch een afspraak maken voor uw bezoek aan het raadhuis. Ook als u meerdere afspraken met elkaar wilt combineren. Neem contact op via het telefoonnummer (0297) 38 75 75.
Kom voorbereid naar uw afspraak
Lees goed door aan welke voorwaarden u moet voldoen om het document aan te vragen en welke documenten u mee moet nemen naar uw afspraak. Zo voorkomt u dat u voor niets komt.
- paspoort of identiteitskaart aanvragen
- paspoort of identiteitskaart kwijt of gestolen
- tweede paspoort aanvragen
- zakenpaspoort aanvragen
- vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort aanvragen
- rijbewijs aanvragen
- rijbewijs kwijt of gestolen
- uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) aanvragen
- bewijs van in leven of attestatie de vita aanvragen
- verklaring omtrent het gedrag (VOG) aanvragen
- garantverklaring aanvragen (bij bezoek uit het buitenland)
- handtekening laten legaliseren
Wilt u uw afspraak annuleren?
Zeg uw afspraak op tijd af. Op die manier kan de gemeente zoveel mogelijk inwoners helpen.
U bent welkom op het raadhuis met een afspraak. Voor het aanvragen of ophalen van documenten kunt u digitaal een afspraak maken. Bij balie Documenten kunt u onder andere terecht voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels. Meer informatie: Identiteitsbewijs, rijbewijs en uittreksel. Contact: Uitsluitend op afspraak:Balie Documenten
Raadhuisplein 1,
1431 EH Aalsmeer
Gebruik het contactformulier om een vraag te stellen
maandag, dinsdag
en donderdagtot 14.00 uur
woensdagtot 19.30 uur
vrijdagtot 12.30 uur