Online een afspraak maken
Voor het aanvragen of ophalen van documenten, zoals een rijbewijs of een paspoort, kunt u online een afspraak maken voor uw bezoek aan het raadhuis.
U kunt direct online een afspraak maken voor het aanvragen en ophalen van documenten. Ook kunt u meerdere afspraken inplannen.
Maak nu direct een afspraak voor het aanvragen of ophalen van uw documenten.
Een afspraak maken
Voor andere onderwerpen dan documenten maakt u een afspraak door het online contactformulier in te vullen of telefonisch. Wilt u een afspraak maken met een andere afdeling? Op de contactpagina vindt u alle informatie over contact en openingstijden op een rij.
Door online een afspraak te maken, is bellen naar de gemeente niet altijd meer nodig. Ook ziet u meteen op welke datum en tijdstip u terechtkunt op het raadhuis.
paspoort | tweede paspoort of zakenpaspoort |
identiteitskaart | vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort |
rijbewijs | bewijs van in leven zijn of attestatie de vita |
paspoort of identiteitskaart vermist | handtekening laten legaliseren |
rijbewijs vermist | verklaring omtrent het gedrag (VOG) |
uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) | garantverklaring (bij bezoek uit het buitenland) |
Lees de afspraakbevestiging goed door
In vier stappen maakt u online een afspraak. Bij stap vier bevestigt u de afspraak. Pas als u dit gedaan heeft, wordt de afspraak ingepland en ontvangt u een afspraakbevestiging per e-mail.
In de afspraakbevestiging staat vermeld wat u voor uw afspraak mee moet nemen, hoeveel het kost en hoelang het duurt voor u het document ontvangt.
Kom voorbereid naar uw afspraak
Lees goed door aan welke voorwaarden u moet voldoen om het document aan te vragen en welke documenten u mee moet nemen naar uw afspraak. Zo voorkomt u dat u voor niets komt.
- paspoort of identiteitskaart aanvragen
- paspoort of identiteitskaart kwijt of gestolen
- tweede paspoort aanvragen
- zakenpaspoort aanvragen
- vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort aanvragen
- rijbewijs aanvragen
- rijbewijs kwijt of gestolen
- uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) aanvragen
- bewijs van in leven of attestatie de vita aanvragen
- verklaring omtrent het gedrag (VOG) aanvragen
- garantverklaring aanvragen (bij bezoek uit het buitenland)
- handtekening laten legaliseren
Wilt u uw afspraak annuleren?
Meldt u zich alstublieft op tijd af. Op die manier kan de gemeente zoveel mogelijk inwoners helpen.
U bent welkom op het raadhuis met een afspraak. Voor het aanvragen of ophalen van documenten kunt u digitaal een afspraak maken. Bij balie Documenten kunt u onder andere terecht voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels. Meer informatie: Identiteitsbewijs, rijbewijs en uittreksel. Contact: Uitsluitend op afspraak:Balie Documenten
Raadhuisplein 1,
1431 EH Aalsmeer
Gebruik het contactformulier om een vraag te stellen
maandag, dinsdag
en donderdagtot 14.00 uur
woensdagtot 19.30 uur
vrijdagtot 12.30 uur